Wij leggen je stap voor stap uit wat je nodig hebt voor de aanvraag van jouw EH3 eHerkenningsmiddel. Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je een e-mail met een link naar het aanvraagproces.
Wat heb je nodig voor de aanvraag van eHerkenning niveau 3?
Om een eHerkenningsmiddel niveau 3 (EH3) aan te vragen heb je de volgende gegevens nodig:
1. Organisatiegegevens zoals bekend bij de KvK.
2. Jouw persoonsgegevens, e-mailadres en mobiele telefoonnummer.
3. Kopie legitimatiebewijs (rijbewijs, paspoort, ID – minimaal één maand geldig).
Per eHerkenningsmiddel kun je aangeven voor welke diensten je gemachtigd wilt worden. Meer hierover lees je op EH3 machtigingen en ketenmachtigingen.
Goed om te weten: Tijdens het aanvraagproces krijg je de mogelijkheid om meerdere personen voor één organisatie aan te melden.
HostingDiscounter is een eHerkenning EH3 leverancier van We-ID (voorheen Connectis) en biedt gegarandeerd de laagste prijs voor EH3 in Nederland!
Stappenplan aanvraag eHerkenning EH3
Veilig inloggen
Doe je online zaken met de overheid? En wissel je daarbij gevoelige informatie uit, zoals medische, financiële of persoonlijke gegevens? Met eHerkenning log je veilig in om deze zaken online te regelen.
Eén manier van inloggen
Met één inlogmiddel van eHerkenning kun je bij ruim 400 organisaties inloggen, zoals het UWV, RDW, de Belastingdienst, de Rijksoverheid, gemeentes, waterschappen en private organisaties.
Zelf kiezen hoe je inlogt
Wil je inloggen met een extra controle via SMS? Of met een token of app? Je kiest zelf hoe je het liefst wilt inloggen. Deze keuze kun je opgeven tijdens de aanvraag van jouw EH3-middel.